wtorek, 6 września 2016

Przepadłam na YouTube, czyli pożeracze czasu.

Miałaś nie płakać, miałaś być twarda
Co z Tobą jest
Miałaś nie tęsknić, miałaś już nie śnić
Zapomnieć mnie
Miałaś nie płakać, świat poukładać
Żeby miał sens
Łatwo mówi się - ja wiem

No właśnie, łatwo się mówi... Zwłaszcza, jeśli szukając jakiegoś przypadkowego pliku na dysku laptopa trafia się na ostatnie nieusunięte zdjęcia, ostatnie ślady przypominające o tym wszystkim... Szybkie Shift+Delete i już nic nie ma, nawet w koszu, wszystko zniknęło zanim zdążyły się znów obudzić smutki i wspomnienia...
I nie wiem kompletnie co dalej robić, nie chcę żeby bolało a boli coraz bardziej. I nie ma dobrego wyjścia, bo bolało będzie jeszcze bardzo, bardzo długo. Niezależnie od tego co się dalej stanie. 
Myślałam, że o tęsknocie wiem już naprawdę wszystko... Ale myliłam się, bardzo się myliłam. Biorę telefon do ręki milion razy, piszę, usuwam... Nie ogarniam.
No, ale miałam nie marudzić i lepiej jak się szybko ogarnę, bo jak znam siebie i swoje paluchy to zaraz mi tu wyjdzie kolejny łzawy wpis, a trochę tego za dużo ostatnio. Łez też...
Utnijmy więc te moje marudzenie póki czas, bo obiecałam TOP youtuberów których oglądam. A właściwie będzie to lista wszystkich kanałów które oglądam regularnie, bo naprawdę nie ma tego dużo. 



Wszystko zaczęło się od Poszukiwacza, którego podesłał mi jeden znajomy. Adam i jego "trzy filmiki, które podbijają Internet" oraz kot Jasiek zapewniają dużą dawkę śmiechu. A jako że głupoty na YouTube oglądam bardzo rzadko, to przynajmniej jestem na bieżąco z tym, co ludzie oglądają, bo wszystko co popularne skleja razem. Ostatni odcinek tutaj:



Za Poszukiwaczem poszły Beksy, czyli dwie bardzo pozytywne dziewczyny, przy których również ciężko się nie uśmiechnąć. Zdarzają się jeszcze słabsze odcinki, ale jest ich coraz mniej i naprawdę warto poświęcić kilka minut jeśli ma się zły humor. Poprawa gwarantowana, przynajmniej na chwilę.
Jeden z moich ulubionych odcinków (i mega prawdziwy ;)) tu:



Mega mega pozytywna Billie z pewnością sprawi, że uśmiech pojawi się na twarzy. Tematy śmieszne, ale i poważne, a w dodatku fioletowe włosy i mocno pomalowane usta od których nie można oderwać wzroku to Vroobelek w pigułce. Dziewczyna leci do przodu jak błyskawica, zaczynałam ją oglądać kilka tygodni temu kiedy miała 6 tys. subskrypcji, a dziś już ponad 145 tys. jestem pewna, że będzie więcej.




Wiśnię oglądam w zasadzie tylko dla serii o złudzeniach optycznych, choć trafiłam na niego szukając informacji o świadomych snach. Jak ktoś lubi pokręcone ciekawostki to również znajdzie tam filmiki dla siebie.




To tak do pośmiania się, pożartowania. 
Jest jednak jeszcze ktoś, kogo zaczęłam oglądać kilka dni temu i pewnie Was to zdziwi - nie martwcie się, dziwi i mnie. Po moich wielu przygodach z czytaniem i śpiewaniem w kościele, po naszym ostatnim proboszczu i jeszcze kilku innych czynnikach... Gdyby mi ktoś jeszcze dwa tygodnie temu powiedział, że będę oglądać osobę duchowną na YoTube to bym powiedziała: weź się człowieku puknij w czoło!
A jednak - ojciec Grzegorz, moje codzienne 15 min na coś mądrzejszego. Może nie wszystko do mnie trafia, nie znalazłam tego co zgubiłam lata temu, ale mówi zupełnie inaczej niż większość duchownych których miałam okazję słuchać do tej pory. Warto sprawdzić, filmików i tematów jest masa, a może komuś jeszcze się spodoba?




Poza tym są jeszcze kanały typowo piłkarskie, jak np. ten kibiców tarnowskiej Unii, z oprawami kibiców z Polski ogólnie, albo ŁączyNasPiłka z filmikami z treningów i meczów naszej reprezentacji, są filmiki szydełkowe z tłumaczeniem wzorów, są takie do nauki norweskiego, rosyjskiego, no i masa, masa muzyki... Ale o tym może następnym razem. ;)
Teraz czas spać.

29 komentarzy:

  1. Nigdy nie oglądałam i raczej nie będę oglądać jotubowych filmików- nie lubię tracić czasu na słuchanie jak ktoś pitoli dla samego pitolenia.
    Oglądam tylko filmiki/filmy z ćwiczeniami, ewentualnie parodie w pigułce znanych seriali - np. TWD Bad lip reading a żeby podszkolić every day English- Teen Mom:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie zaczęłam oglądać dopiero jak się zrobiło źle... Szukam sposobów :)

      Usuń
  2. Zainteresował mnie ojciec Grzegorz,jakoś mam pasujący nastrój;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi czytać, że nie opuszcza Cię podły nastrój - wszystko na spokojnie, nie przyspieszaj biegu zdarzeń, swoje musisz przeboleć. Nie słyszałam o żądnym z podanych przez Ciebie kanałów, oprócz Łączy na piłka (oglądałam podczas mistrzostw Europy). Od kilku miesięcy sama zerkam na youtube.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz przy okazji eliminacji do MŚ pojawiają się nowe filmiki na Łączy nas piłka :)

      Usuń
  4. Poszukiwacza pokazał mi brat. Bardzo ciekawe i zabawne są te jego filmiki:)
    Pozostałych kanałów nie znam.
    Ja oglądam kanały makijażowe, Adbustera, 5 sposobów na, Sprytne Babki i chyba tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, Adaś jest super bo ma wszystko w jednym i nie trzeba połowy youtube przekopać żeby wiedzieć co ludzie aktualnie oglądają:)

      Usuń
  5. Co do tęsknoty, to tez sądziłam, że wiem o niej wszystko. A jednak nie... A co do Youtube.... hm... w zasadzie mam na stałe wyłączony dźwięk w kompie, bo mnie wkurza. no to nie oglądam żadnych filmów, ani nie słucham muzyki. I nie rozumiem fenomenu tychże kanałów, po prostu mnie to nie bierze. Nie bierze do tego stopnie, że gdy na portalach informacyjnych coś jest filmem, a nie tekstem, to po prostu nie oglądam. Tekst, ewentualnie zdjęcia - po prostu stara już jestem... Dlatego tez tylko blog, nigdy vlog - w ogóle to kiedyś cudownie funkcjonowały rózne fora... rozmarzyłam się... sieć 10-12 lat wstecz... wiem, trzeba do przodu iść, ale póki mogę olewać filmy, to olewam. Tekst. To kocham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na portalach również nie oglądam i wkurzają mnie te reklamy które się same otwierają na wszelkiego rodzaju stronach.. Zazwyczaj są mega głośne ;/

      Usuń
  6. U mnie na YouTube królują bajki :). Sama niezbyt się w niego wkręciłam, chyba jestem za stara na takie rzeczy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bajki też oglądam haha :D ale nie będę pisać bo za stara jestem ;p

      Usuń
  7. Powiem szczerze, że na youtube nie często zaglądam, bo po nitce do kłębka i nie można przestać, a żyć trzeba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, czasem ciężko, dlatego z muzyką już się przerzuciłam na spotify, włączam i leci, nie patrzę na teledyski.

      Usuń
  8. Też oglądam Beksy i płaczę ze śmiechu. A Billie jest naprawdę świetna po je filmikach wraca wiara w ludzkość.
    Cóż wiem coś o tej tęsknocie. I jak sama pisałaś trwa długo. Ale w końcu minie. Sama coś o tym wiem. Mi zajęło to dwa lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, szkoda że tak rzadko publikuja... chociaż z drugiej strony może to i lepiej. ;)

      Usuń
  9. Zerknę sobie na ojca Grzegorza, bo nie znałam wcześniej tego kanału.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piszę tu, bo blogspot daje dupy i nie można odpowiedzieć tuż pod postem- ja wolę wtedy ruszyć dupę, przez godzinę wyginać się i machać różnymi częściami ciała ( np. z Keirą LaShea) i wtedy od razu robi się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zawsze można - np o 3 nad ranem, kiedy na łóżku obok śpi ktoś, kto musi wstać do szkoły. zostaje muzyka czy yt, bo nawet zaświecić światło i poczytać nie bardzo można.

      Usuń
  11. Zwalczam w sobie chęć surfowania po YT, bo to jest faktycznie pożeracz czasu. Wystarczy że czasem skorzystam z podpowiedzi znajomych na FB i już czas przelatuje przez palce jak ciek wodny. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, nawet nie wiadomo kiedy 10min zamienia się w godzinę.

      Usuń
  12. Z kanałów yt, które podałaś, nawet kilka znam, choć nie śledzę na bieżąco. Może w ramach relaksu polecm 20 metrów kwadratowych Łukasza, Ad Bustera i G. F. Darwin. Może któryś z nich Ci się spodoba i pozwoli choć na chwilę poprawić nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam i uwielbiam G.F Darwin, ale nie podawałam ich, bo od dawna nie nagrywają nowych odcinków, a szkoda :( pozostałe sprawdzę :)

      Usuń
  13. Musze obczaić tą laskę z fioletowymi włosami bo coś jej nie kojarzę :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Nie spamuj, nie zapraszaj - odwiedzam każdego, kto zostawi po sobie ślad.
Nie bawię się w obserwację za obserwację - obserwuję tylko te blogi, które regularnie odwiedzam.
Konstruktywna krytyka mile widziana. ;-)


Wszystkie zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa (a jeśli nie, to są odpowiednio podpisane), zabrania się więc ich kopiowania bez mojej zgody!